Reklamationsret

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen ved varen. Såfremt reklamationen er berettiget refunderer vi rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returneringen af varen.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, beder vi dig fremsende varen, kopi af faktura samt en beskrivelse af fejlen til følgende adresse:
Hunttech
Møntergade 8, 4 sal DK-1116 København

Alternativt er du velkommen i en af vores butikker. Husk blot at medbringe en kopi af fakturaen eller kvitteringen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. postopkrævning eller lignende.

Afhængigt af omfanget udbedrer vi selv fejlen, sender den til en lokal fagmand eller til importøren/producenten. Du vil blive kontaktet, når vi har nyt om reklamationen.

Bemærk: alle reklamationer skal være nyligt rengjorte. Ved rengjort forstår vi, at varen skal være rengjort for synligt snavs, skjolder, mudder osv. Desuden skal varen være lugtfri.

Benyt venligst et godkendt vaskemiddel, hvis du får brug for at vaske din reklamation forud for indlevering. Hardware skal ligeledes være rengjort – her vil rengøring med vand og børste ofte været tilstrækkeligt.

Reklamationerne skal være rene, så det er muligt at udbedre skaden hurtigt og effektivt.